Hlavní obsah

Kaufland končí s prodejem výrobků Unilever, v Česku se to týká polévek Knorr

Novinky, bož

Německý řetězec Kaufland končí s prodejem výrobků společnosti Unilever, mezi něž patří značky Knorr nebo Algida. Důvodem má být údajně „drastické“ navýšení cen ze strany výrobce, uvedl list Frankfurter Allgemeine Zeitung. Kaufland tak z nabídky 1200 německých i zahraničních supermarketů stahuje celkem 480 produktů. Česka se to dotkne jen částečně.

Foto: Milan Malíček, Právo

Prodejna potravin Kaufland

Článek

Kromě instantních polévek Knorr nebo zmrzlin Algida mezi produkty Unilever patří například i čaje značky Lipton. Řetězec se je snaží nahradit nabídkou vlastních privátních značek.

Rozhodnutí se má dotknout 650 supermarketů v Německu a dalších 550 v Česku, Slovensku, Polsku, Rumunsku a Bulharsku.

V případě českých prodejen však podle mluvčí Kauflandu v České republice Renaty Maierl nepůjde o kompletní vyřazení výrobků Unilever. „Toto opatření se týká pouze značek Knorr, Sunlight, Cocolino a Surf. Tyto značky u nás zákazníci najdou do vyprodání zásob,” sdělila Novinkám.

Německý Kaufland tvrdí, že po zvýšení cen ze strany Unileveru by nebyl s to zákazníkům garantovat „nejlepší ceny“ na trhu.

Související témata:

Výběr článků

Načítám