Hlavní obsah

Slevové portály si vzaly kvůli konkurenci do hledáčku i luxusní zboží

Praha

Slevové portály se v Česku začaly zaměřovat i na luxusnější zboží, aby se odlišily od stále početnější konkurence. Hromadné nakupování se slevou je od loňska novým fenoménem tuzemského internetu. Do slevových systémů se v Česku zapojilo už několik stovek tisíc uživatelů internetu, kteří dosud se slevou nakupovali zejména jídlo, kosmetické a relaxační služby.

Foto: Novinky

Článek

"Na českém trhu je nyní více než 200 internetových portálů hromadného nakupování, jejichž nabídka je však téměř identická a moc se od sebe neliší. Portál Lotmat.cz bude na rozdíl od konkurence zákazníkům přinášet exkluzivní nabídky, kdy si budou moci pořídit značkové produkty z oblasti módy, elektroniky, gastronomie nebo například cestování se slevou více než 50 procent," informoval zakladatel portálu Lotmat.cz Martin Bareš.

První slevové portály začaly na tuzemském trhu fungovat loni na jaře a nyní jich v Česku funguje už zhruba 200. Češi loni prostřednictvím slevových portálů nakoupili zboží a služby za několik stovek miliónů korun a letos budou jejich útraty zřejmě ještě vyšší.

Slevové servery začaly v Česku nabízet také zlevněné dovolené v zahraničí, které lidé mohou pořídit i za polovinu původní ceny, či erotické pomůcky a služby.

Kvalita jde mnohdy dolů

Podle odborníků se však kvalita slevových nabídek v poslední době snižuje, z toho důvodu některé slevové portály kvůli rostoucí konkurenci výrazně omezily nebo dokonce ukončily provoz.

„Na druhou stranu lze očekávat, že po dramatickém vývoji v minulém roce začnou vznikat také projekty od konzervativnějších on-line hráčů. Na začátku března spustil Seznam.cz jeho Seznam Tip. V dubnu pak zprovoznilo slevový server Aukro.cz,“ uvedl Michal Hardyn ze serveru SlevyDnes.cz, který porovnává slevové portály.

Související témata:

Výběr článků

Načítám