Článek
Návrhy představil náměstek pro dopravu Adam Scheinherr (Praha Sobě) spolu s náměstkem pro územní rozvoj Petrem Hlaváčkem (Spojené síly pro Prahu) a architekty.
Už dříve radnice oznámila, že na podobě stanic se budou podílet i výtvarní umělci. Stanice Pankrác a Olbrachtova by tak měly vyzdobit Jakub Nepraš a Vladimír Kokolia.
Praha představila výtvarné návrhy pro metro D

Scheinherr v rozsáhlé prezentaci uvedl, že výstupy z metra jsou v řadě případů navržené jako demontovatelné stavby. Za ideální stav by považoval, kdyby se v budoucnu začlenily do parterů budov, které by tam měly vzniknout.
Některé vstupy do metra pak nemají zastřešení, což IPR zdůvodňuje přehledností prostoru.
Podívali jsme se do největší stavební jámy v Praze. Hloubí se tunel pro metro D

Prozatím dopravní podnik vypsal zakázku na stavbu mezi Pankrácí, která se stane přestupní stanicí na linku D, a Olbrachtovou. Stavba by měla trvat 7,5 roku a vyjde na 10,8 miliardy korun.
Soupravy budou jezdit bez obsluhy, a jak Scheinherr prozradil, město již nyní s DPP zvažuje, že by podobně automatizovaná mohla být jako první ze stávajících linka C.