Článek
Již od dnešního rána do oběda všechny tři telefony drnčí téměř bez ustání, ale jak Právo vyzkoušelo, dovolat se tam lze a člověka neobtěžuje zdlouhavě hovořící neosobní automat, jak je například zvykem u zákaznických linek velkých společností.
„Od rána jsme už odpověděli na stovky otázek nejen členských odborových organizací, ale i lidí, kterých se stávka dotkne v rámci jejich cesty do práce a chtějí vědět, jak to všechno bude probíhat. Převažují otázky na organizační záležitosti. Většina telefonujících nám vyjadřuje podporu, i když se samozřejmě najdou i nesouhlasné reakce,“ řekl Právu ve středu jeden z pracovníků odborového krizového centra, na němž už bylo znát napětí a v pozadí bylo slyšet, jak zvoní hovory na dalších telefonech.
Krizové centrum odborů lze kontaktovat na telefonech 234 465 555 nebo 737 343 569, či psát na stavka@cmkos.cz.
Přímo právník krizového centra sedí na telefonech 736 104 597, 736 280 168.
Největší nápor na odborové krizové centrum se očekává pochopitelně ve čtvrtek, přičemž ale stále není jasné, jaký skutečný dopad na chod Prahy a dalších metropolí bude nakonec stávka mít. Někteří lidé proto už teď vyrážejí do obchodů dělat si do zásoby potravin až do víkendu, pro případ, že by střet stávkujících s vládou eskaloval.