Článek
Kvůli realističnosti kampaň využívá snímky, na nichž jsou lidé, kteří covidu podlehli, případně skončili na jednotkách intenzivní péče napojeni na přístroje.
„Bude to kampaň, jak říká pan premiér, brutální, ale také realistická, aby lidé věděli, jak to vypadá v nemocnicích. Aby lidé věděli, jak vypadají pacienti, kteří se nenechali naočkovat a skončili na jednotkách intenzivní péče,” uvedl minulý týden k projektu, jenž je inspirován realistickými snímky, které mohou lidé znát z krabiček cigaret, ministr zdravotnictví Adam Vojtěch (za ANO).
Ministerstvo zdravotnictví vybíralo podle mluvčího Daniela Köppla z několika stovek snímků, přičemž v kampani jich bude využito zhruba 12. Mluvčí to sdělil serveru iRozhlas.
Vláda chystá brutální kampaň na podporu očkování
Fotografie by měly být doplněny claimy odkazujícími na nejčastější proklamace odpůrců očkování s poukazem na dezinformace i svébytnou „pravdu”, kterou se někteří zaštiťují. Kampaň bude běžet v tištěných i on-line médiích i na sociálních sítích.
Ministerstvo očkování propagovalo již v minulosti pod heslem „udělejme tečku za koronavirem”.
V ČR je proočkováno zhruba 68 procent populace nad 12 let. Další lidé chorobu prodělali. I tak se v posledních týdnech razantně zvyšují počty nově potvrzených případů a vláda přistupuje k dalším restrikcím.