Článek
Webové stránky TOP 09 se proměnily v tapetovací plochu, kde dostaly prostor antislogany útočící na tzv. čecháčkovství a odpor vůči všemu evropskému. „Vepřo knedlo zelo, poctivé české, pěkně se šesti, jak ho dělala už naše babička. Na co Michelinskou hvězdu, my máme Babicu,“ stojí například v jednom z nich.

Heslo na stránkách TOP 09
V jiném si zase strana vzala na paškál ministra financí a majitele koncernu Agrofert Andreje Babiše: „Co? Vídeňský párky? To je snad vtip, ne? Každý přece ví, že nejlepší párky jsou od řezníka Babiše z Kostelce… Jedině s poctivým Babišovým chlebem.“

V ulicích se také objevil pojízdný billboard s nápisem Kašlete na Evropu. „Ten billboard je provokativní tím, kolik může mít posluchačů. Protože si spousta lidí řekne, že mu stačí pivo a vepřo knedlo zelo v té jeho vesnici. Snad ještě kdyby mu někdo zařídil, že soused bude mít méně peněz než on,“ vysvětlil první místopředseda strany Miroslav Kalousek, proč se TOP 09 uchýlila k podobné antikampani.