Článek
Kampaň v dubnu na popud kabinetu připravila iniciativa expertů a odborníků na komunikaci pod názvem Cesta ven.
Cílem bylo, aby se nechalo naočkovat alespoň 70 procent tuzemské populace, což se povedlo.
Koronavirus se nicméně nevzdal a ČR aktuálně čelí další vlně epidemie, která zatím co do počtu nově nakažených trhá rekordy. Česká republika navíc patří v EU mezi země s nižší mírou proočkovanosti.
Ocenění kampaně na Twitteru připomněl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch (za ANO).
Jsem rád, že kampaň Udělejme tečku za koronavirem uspěla. Máme zlato ze soutěže o nejefektivnější reklamu - EFFIE, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur. I díky ní je nyní proočkováno přes 71 % dospělé populace. V kampani pokračujeme dál. Děkujeme, očkujte se. pic.twitter.com/GAVxATcUur
— Adam Vojtěch (@adamvojtechano) November 24, 2021
„Máme zlato ze soutěže o nejefektivnější reklamu EFFIE, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur. I díky ní je nyní proočkováno přes 71 procent dospělé populace,” uvedl ministr.
Kampaň nebyla primárně zaměřena na odpůrce očkování, ale spíše na ty, kteří váhali, případně měli pochybnosti.

Kampaň na podporu očkování proti nemoci covid-19Video: Iniciativa Cesta ven
Ocenění získala v kategorii za sociální, ekologický a kulturní marketing.
Na podzim vláda přišla s další a přímočařejší kampaní, která ukazuje možné fatální následky nákazy pro neočkované.

Kampaň Česko očkuje