Článek
Kampaň pracuje nejen s fakty, která představují odborníci, ale i s emocemi, kdy připomíná příběhy lidí, kterých se epidemie koronaviru dotkla. Přibližuje rovněž fungování registračního systému, kterým zájemci o očkování musí projít.
„Komunikace není primárně určená těm, kteří očkování zcela odmítají, ale těm, kteří nad očkováním ještě váhají nebo nemají dostatek informací. Zpočátku se chceme hodně soustředit na seniory a postupně přidávat aktivity na mladší cílové skupiny,“ uvedl k představení Daniel Köppl, který se na vzniku kampaně podílel za ministerstvo zdravotnictví.
Kampaň se objeví ve všech typech médií, přičemž polovina rozpočtu padne na nákup reklamního času v televizích.
Slogan „Udělejme tečku” bude mít v kampani různé podoby. „Každý má pro očkování trochu jinou motivaci. Někdo chce udělat tečku za strachem, jiný za vyčerpáním, další za nudou. Ale všichni se shodnou na touze ukončit trápení spojená s pandemií,” připomněl s poukazem na potřebu očkování šéf komunikačního oddělení úřadu vlády Vladimír Vořechovský.
Součástí kampaně je i informační web www.ceskoockuje.cz. Na stránkách www.komunikacepomaha.cz pak budou dostupné vizuály a další prvky kampaně, které mohou například firmy dále využít. Za její návrh vláda zaplatila 4,2 milionu.