Hlavní obsah

Debata všech kandidátů přitáhla k obrazovkám nejvíce diváků

Aktualizováno

Čtvrteční debata všech devíti prezidentských kandidátů se stala ve čtvrtek večer od 20.00 hodin nejsledovanějším televizním pořadem. Na ČT 1 ji v průměru vyhledalo 1,326 miliónu diváků starších patnácti let, na stanici ČT 24 pak 370 tisíc diváků. Debata tak byla nesrovnatelně sledovanější než duely na komerčních televizích.

Foto: Milan Malíček, Právo

Všech devět kandidátů se sešlo v prezidentské debatě v pražském Kongresovém centru.

Článek

Komerční televize Nova a Prima Family si vybraly dva kandidáty, Miloše Zemana a Jana Fischera a divákům nabídly jejich duel.

Na Prima Family ho 4. ledna sledovalo 944 000 lidí. Debata byla předtočená.

Fischer se Zemanem si vzájemně vyčetli své spolupracovníkyVideo: TV Nova

V úterý 8. ledna se pak tatáž dvojice střetla na Nově. Sledovalo ji 647 tisíc lidí. Televize sklidily kritiku za to, že daly prostor jen dvěma kandidátům z celkem devíti.

Čtvrteční duel v České televizi, kde dostali prostor všichni kandidáti, sledovalo celkem 1,7 miliónu lidí, pokud se sečtou diváci na obou kanálech.

Každý z kandidátů měl stejný časový prostor, v němž mohl reagovat na otázky, debata podle expertů neměla jasného vítěz. Kandidáti nedostali prostor k osobním útokům a konfrontacím.

Odborníci se shodli, že Miloš Zeman, který na komerčních televizích v duelech dominoval, ve větším počtu účastníků byl ale v defenzivě. [celá zpráva]

Česká televize v minulých dnech vysílala i debaty kandidátů po trojicích. Běžely na ČT 24. Nejsledovanější bylo středeční setkání Jiřího Dienstbiera, Vladimíra Franze a Karla Schwarzenberga. Sledovalo ho 422 000 lidí.

Předchozí střety Jany Bobošíkové, Jana Fischera a Zuzany Roithové, respektive Táni Fischerové s Přemyslem Sobotkou a Milošem Zemanem sledovalo 362 tisíc, respektive 415 tisíc lidí.

Související témata:

Výběr článků

Načítám