Článek
Profesní soutěž je pravidelně vyhlašována od roku 2006 a je otevřena všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations (PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům).
Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.
Partnery letošního ročníku jsou Česká centra, ForEvent, STEMMARK a Young Lions. Mediálními partnery se staly oborový časopis Marketing a služba Protext ČTK.
Veškeré informace o soutěži a uplynulých ročnících naleznete na webových stránkách soutěže. Další informace jsou dostupné i na FB profilu, Instagramu a Twitteru soutěže.
Komerční obsah.