Hlavní obsah

Blatný si kampaň na TikToku pochvaluje. Mladí prý poučí rodiče a prarodiče

Novinky, jas

Cílem kampaně, kterou si vláda objednala na sociálních sítích, je podle ministra zdravotnictví Jana Blatného (za ANO) informovat prostřednictvím mladých lidí jejich rodiče či prarodiče. Kampaň, kterou odstartovalo čtvrteční oznámení premiéra Andreje Babiše (za ANO), že si úřad vlády založil účet na čínské sociální síti TikTok, čelí kritice za formu i obsah.

Jan Blatný k TikTokuVideo: ČTK

Článek

„S pomocí těchto mladých lidí se dostane informace k jejich rodičům, prarodičům,” uvedl v pátek Blatný na dotaz, zda mu přijde za současné situace takováto kampaň za statisíce korun vhodná.

Podle ministra je mediální zásah obrovský, a nerozumí proto kritice, která se na tvůrce i objednavatele sesypala poté, co Babiš na Twitteru oznámil založení účtu v okamžiku, kdy ministři začali na tiskové konferenci po několikahodinovém jednání oznamovat, další zpřísnění opatření.

Podle Blatného dostane kampaň informace o epidemii a očkování mezi mladé lidi způsobem, který „oni pochopí a budou sdílet”, a následně se o tyto informace podělí například s prarodiči.

Krize nekrize, vláda si objednala propagaci na TikToku za půl milionu

Domácí

Jaké nové informace o epidemii se mladí lidé podle něj z klipů dozvědí, ministr nespecifikoval. Přitom i mladší ročníky již nepochybně zaznamenaly, že jsou již řadu týdnů zavřené školy, sportoviště, obchody či restaurace a patrně se setkaly i s povinností nosit roušky.

S očkováním se u nejmladších nepočítá a ti starší si na něj počkají minimálně řadu měsíců.

Z daní se buduje Babišovo PR, hodnotí kauzu TikTok expertka na marketing

Domácí

Výběr článků

Načítám