Článek
„S pomocí těchto mladých lidí se dostane informace k jejich rodičům, prarodičům,” uvedl v pátek Blatný na dotaz, zda mu přijde za současné situace takováto kampaň za statisíce korun vhodná.
Podle ministra je mediální zásah obrovský, a nerozumí proto kritice, která se na tvůrce i objednavatele sesypala poté, co Babiš na Twitteru oznámil založení účtu v okamžiku, kdy ministři začali na tiskové konferenci po několikahodinovém jednání oznamovat, další zpřísnění opatření.
Strakovka je prý ode dneška i na TikToku, sice nevím, co to je, ale doma mi to občas ukazují děti. Sledujte https://t.co/5VElFr27xn
— Andrej Babiš (@AndrejBabis) January 28, 2021
Podle Blatného dostane kampaň informace o epidemii a očkování mezi mladé lidi způsobem, který „oni pochopí a budou sdílet”, a následně se o tyto informace podělí například s prarodiči.
Krize nekrize, vláda si objednala propagaci na TikToku za půl milionu
Jaké nové informace o epidemii se mladí lidé podle něj z klipů dozvědí, ministr nespecifikoval. Přitom i mladší ročníky již nepochybně zaznamenaly, že jsou již řadu týdnů zavřené školy, sportoviště, obchody či restaurace a patrně se setkaly i s povinností nosit roušky.
S očkováním se u nejmladších nepočítá a ti starší si na něj počkají minimálně řadu měsíců.
Z daní se buduje Babišovo PR, hodnotí kauzu TikTok expertka na marketing
-Babi, koukni, v tomhle videu ti vysvětlí to očkování.
— Mr. Zout (@stary_mrzout) January 29, 2021
-To je nějaká šlapka?
-Ne babi, influencerka. A ona ti tady vysvět...
-To je nějaká šlapka.
-Ne, babi, influencerka a natočila ti takový...
-Voblíká se jako šlapka.
-Ciwe babi, kurva, poslouchej...
-Vždyť řikam. Dej to pryč. https://t.co/5DaogOUAOC