Článek
„Rozhodli jsme se komunikovat pozitivně, nechceme se vymezovat. V regionech je ale hodně co vylepšovat a my jsme, myslím, za dva roky ve vládě ukázali, že to zvládneme,” uvedl šéf hnutí Andrej Babiš.
Na reklamních poutačích je Babiš s jednotlivými kandidáty, kteří volají po chytrém školství, veselém životě seniorů, zdravém zdravotnictví, bezpečnosti či dálnicích.
KOMENTÁŘ DNE: | |
---|---|
Očima Saši Mitrofanova: Srážka aligátora s čápem |
„Kampaň bude levná a kontaktní, jak jsme zvyklí my i naši voliči. Centrální kampaň bude stát podle posledních odhadů kolem 60 miliónů korun,” dodal Babiš.
ČTĚTE TAKÉ |
---|
ČSSD rozjela kampaň „Stát není firma”. Babiš se ohradil |
TOP 09 chce ve volbách prorazit silou rozumu |
ODS bude v kampani lákat na moderní a spravedlivé Česko |
Do začátku léta bude probíhat hlavně na billboardech a prostřednictvím inzerce v tisku a na internetu.
ČSSD proti státu jako firmě
Kampaň již rozjeli například sociální demokraté, kteří připomínají, že „stát není firma”, ale společenství lidí, což je zjevná narážka právě na Babiše, který manažerský způsob vedení naopak prosazuje. [celá zpráva]
Opoziční TOP 09 oproti tomu sází na „sílu rozumu”, kterou chce čelit rozmáhajícímu se populismu. [celá zpráva]
Související témata
Občanští demokraté chtějí prosazovat pro voliče moderní a spravedlivé Česko. [celá zpráva]