Hlavní obsah

Ženy myslí na nakupování stejně často jako muži na sex

PONTYPRIDD

Zajímavá studie velšských psychologů odhalila, že nakupování je pro ženy důležitější než sex. Zatímco muži myslí nejčastěji právě na erotické záležitosti, ženy stejně často na utrácení v oblíbených obchodech. Podle průzkumů myslí 74 procent žen na nákupy každou minutu.

Článek

Do studie bylo zahrnuto 778 žen ve věku 19 až 45 let. Zatímco některé ženy myslí na sex maximálně jednou denně, mysl mladíků sex trápí každých 52 sekund.

Velšský průzkum sledoval především milovnice módy a čtenářky módních časopisů. Dvě z pěti žen se přitom popsaly jako závislé na botách či kabelkách, zatímco na líčidla či doplňky konstantně myslí asi každá desátá žena.

Velšský průzkum sledoval především milovnice módy a čtenářky módních časopisů. Dvě z pěti žen se přitom popsaly jako závislé na botách či kabelkách, zatímco na líčidla či doplňky konstantně myslí asi každá desátá žena.

„Lidé myslí na věci, které jim přinášejí uspokojivé pocity. Uspokojení je obvykle v čekání a plánování. Ale pokud tak mnoho žen projevuje tuto míru zaujatosti, přemýšlení o něčem každou minutu, mohlo by to indikovat široce rozšířené návykové chování,“ tvrdí psycholožka Jane Princová z University of Glamorgan.

Ženy ohrožují tak společné finance

Muže tato studie znepokojí zcela jistě. Polovina žen totiž uvedla, že by raději šla nebo jde nakupovat, než by měla trávit čas s partnerem.

Muži se tak dočkají mnohem méně sexu, na který přitom oni čekají nejvíce. Ale ohroženy jsou také společné finance, polovina žen totiž uvedla, že před svými protějšky výši útraty záměrně tají.

Související témata:

Výběr článků

Načítám