Článek
Dobře myšlené škádlení a vtipkování prý vede k budování pout a společenských schopností, a dokonce „obětem“ takových her pomáhá vyvinout vlastnosti, které je později přivedou do vůdčích pozic ve společnosti.
Dobře myšlené škádlení a vtipkování prý vede k budování pout a společenských schopností, a dokonce „obětem“ takových her pomáhá vyvinout vlastnosti, které je později přivedou do vůdčích pozic ve společnosti.
Dobře myšlené škádlení a vtipkování prý vede k budování pout a společenských schopností, a dokonce „obětem“ takových her pomáhá vyvinout vlastnosti, které je později přivedou do vůdčích pozic ve společnosti. Psycholožka Erin Heereyová z velšské University of Bangor se zabývala výzkumem účinků těchto škádlivých her u vysokoškolských studentů a zjistila, že takzvané terče vtípků byly později nejčastěji ve vedoucích pozicích. Podle doktorky Heereyové patří tyto hry do školního prostředí a učitelé by se je neměli snažit eliminovat.
Dobře myšlené škádlení a vtipkování prý vede k budování pout a společenských schopností, a dokonce „obětem“ takových her pomáhá vyvinout vlastnosti, které je později přivedou do vůdčích pozic ve společnosti. Psycholožka Erin Heereyová z velšské University of Bangor se zabývala výzkumem účinků těchto škádlivých her u vysokoškolských studentů a zjistila, že takzvané terče vtípků byly později nejčastěji ve vedoucích pozicích. Podle doktorky Heereyové patří tyto hry do školního prostředí a učitelé by se je neměli snažit eliminovat.
„Škádlení pomáhá dětem odhalit, jak správě používat své tělo, hlas a obličej při komunikačních nuancích různých významů,“ tvrdí Heereyová.