Článek
Tento trend vznikl kousek od Los Angeles v Santa Monice, kde Kyle Cassidy a jeho obchodní partner Aryan Davani několik let provozují saunový svět a také otužování v ledových kádích.
A právě ledové koupele se staly mezi mladými Američany velmi populární, a to především pro své regenerační účinky.
Majitelé se proto rozhodli využít popularity této metody na maximum a společně s odborníky na vztahy vytvořili koncepci ledové seznamky. Zájemci o seznámení se přitom poprvé setkávají až těsně před společným otužováním. „Cílem je přijít sem, společně strávit nějaký čas v ledové kádi, popovídat si a zjistit, zda to mezi nimi zajiskří,“ vysvětluje Cassidy.
Na začátku všichni při hudbě meditují, následně na základě náhody utvoří dvojice a společně se pak ponořují do ledové vody v kádi. Voda má přitom necelé 3 °C. Následně zaměstnanci seznamky dávají dvojici karty s otázkami, které jim mají pomoci s komunikací. Vše přitom skončí po třech minutách, kdy dvojice společně vystupuje z ledové vody.
Následně se sami rozhodnou, zda spolu půjdou na další rande, či zkusí příště sdílet ledovou káď s někým dalším.