Článek
Průzkum britské konzultantské firmy Headlight Vision zjistil, že mládež je natolik bombardovaná jednoznačně sexuálně laděnými reklamami, že už ji nezaujmou.
Pokud se tedy výrobci budou chtít zaměřit na mladé lidi, kteří určují hranici mezi "in" a "out", měli by používat mnohem jemnější techniky.
Hlasujte v anketě pod článkem: |
Líbí se vám sexuální podtext reklam? |
"Nedá se říct, že by mladí lidé už nikdy nechtěli vidět sex a nic, co s ním souvisí," říká Allison O'Keefeová z firmy Headlight Vision, "ale sexuální asociace začaly být v jejich životě něčím tak běžným, že prostě nezaujmou. Nešokují a už vůbec necharakterizují danou značku jako zaměřenou na mladé a bořící konvence," dodává.
Baví je hra
Průzkum Headlight Vision naopak zjistil, že mladí lidé si čím dál tím víc chtějí hrát - a není výjimkou, že se v pátek či v sobotu večer sejdou, aby si zahráli staré dobré stolní deskové hry.
Dvacetiletí a třicetiletí lidé navíc sbírají hračky a hravější se stává také jejich oblečení, na němž se objevují postavičky z kreslených seriálů, jaké by si člověk představil spíš na dětském než dospělém oblečení.