Hlavní obsah

Reklama nabádala k orálnímu sexu

NEW YORK

Reklamy na oblečení, které se objevily v autobusech ve městě New York, se nedopatřením staly pobídkou k nemravnostem. Část jejich doprovodného textu, kterou lze dvojsmyslně vyložit, vyzývala k orálnímu sexu.

Foto: Michal Pospíšil

Těžba štěrkopísku v Chropyni byla opět na bodu jednání zastupitelstva.

Článek

Na reklamních plakátech přibližně ve dvou stech autobusech vystupovala dívka v minikraťasech, která klečela na kolenou před hromadou knih. Reklama firmy Akademiks měla v úmyslu pobízet ke četní, jak dokládal i příslušný i slogan: Čti knihy - procvič mozek.

Lidé zodpovědní za šíření propagačního materiálu však původně vůbec netušili, že právě druhá část anglického textu ve slangu místní hip-hopové mládeže znamená provozování orálního sexu. Přitom firma se zaměřuje právě na hip-hopovou scénu.

O dvojsmyslu neměl tušení

Poté, co i na nejvyšší místa prosákl vedlejší význam, musel být reklamní materiál ze všech autobusů stažen. "Měl jsem za to, že reklama propaguje čtení mezi mládeží, a pevně věřím, že to tak připadalo i všem ostatním," prohlásil mluvčí newyorské městské dopravy Tom Kelly.

Aby se ujistil o správnosti svého tvrzení, provedl soukromý průzkum mezi mladými zaměstnanci svého úřadu. Se špatnou pochodil. "Ukázal jsem jim kopie té reklamy a všichni se začali usmívat," řekl. "Já jsem o tom ale vážně neměl tušení a věřím, že ani nikdo z těch, kdo reklamu pro autobusy schvalovali."

Související témata:

Související články

Masturbující modelka otřásla Británií

Světově proslulá topmodelka Elle Macphersonová se ve Velké Británii setkala s cenzurou. Snímky, které nedávno nafotila pro luxusní časopis Vogue, byly v zemi...

Sex v reklamách už na mladé nezabírá

Zadavatelé reklamy, kteří sázejí na sexuálně laděné motivy při propagaci svých produktů, se zřejmě mýlí. Zvláště mladí zákazníci už jsou všudypřítomným sexem...

Výběr článků

Načítám