Hlavní obsah

Nejnáruživější muži jezdí v BMW

HAMBURK

Řidiči vozů BMW si nejčastěji dopřávají sex; podle statistiky 2,2krát týdně. Příliš pozadu nejsou ani řidiči audin, kteří souloží 2,1krát za týden. Uvádí se to ve studii o vztahu mezi značkou auta a sexem, kterou si dal zpracovat nový německý časopis životního stylu Men's Car na základě dotazů u 2253 mužů a žen ve věku od 20 do 50 let.

Foto: Stanislava Dvořáková

Trasu Šmoulí stezky tradičně zahájil ve svém vodním království vodník MIREK.

Článek

Podle studie mají na ženy stimulující vliv zejména karoserie francouzských a italských aut; řidičky těchto vozů se prý sexuálním radovánkám oddávají 2,1krát týdně.

Stejná hodnota ale byla zjištěna i u žen, které používají značku Audi. Velké překvapení vyvolal profil rozkoše u zdánlivě střízlivých rodinných vozů značek Saab a Volvo; za jejich volanty podle studie sedí sexuálně nejšťastnější muži a ženy.

Kromě toho prý švédská ocel svádí k vytrvalostním rekordům; zatímco "Italové" při milování již po 4,9 minuty odpadají, "Švédové" klidně souloží 7,3 minuty.

Pro muže hledající milostné avantýry jsou nejzajímavější řidičky fordů: dvanáct procent z nich se prý v minulých třech měsících nechalo zlákat k románkům na jednu noc. To je více než u všech ostatních značek; z řidiček mercedesů byly takto chytlavé jen dvě procenta.

Anketa

Zaujal vás někdy milenec/milenka jen kvůli značce vozu?
ANO
44,1 %
NE
55,9 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 256 čtenářů.
Související témata:

Výběr článků

Načítám