Hlavní obsah

Nakupování má na ženy stejný vliv jako na muže sledování lechtivých scén

Londýn

Ženy milují nakupování, muži zas sledování erotických filmů. Obojí má na mozek zhruba stejný vliv. Když totiž ženě nabídnou nějakou slevu či akční nabídku, její mozek reaguje podobně, jako když se ten mužský vzruší při sledování porna. A podle nejnovější studie lidé, kteří se vzruší a nadchnou nejsnáze, jsou také snadnými oběťmi obchodníků.

Foto: Profimedia.cz

Ženy nejvíce vzruší právě možnost výhodné koupě, mnohdy víc než výrobek samotný.

Článek

Reakce mozku mužů a žen při erotickém vzrušení a při nakupování sledovali experti z University of Westminster.

Reakce mozku mužů a žen při erotickém vzrušení a při nakupování sledovali experti z University of Westminster.

Reakce mozku mužů a žen při erotickém vzrušení a při nakupování sledovali experti z University of Westminster. „Naše výsledky naznačují, že existuje vztah mezi vysokou emocionální reaktivitou a reakcí na výprodeje a akce,“ tvrdí doktor Colin Harper.

Reakce mozku mužů a žen při erotickém vzrušení a při nakupování sledovali experti z University of Westminster. „Naše výsledky naznačují, že existuje vztah mezi vysokou emocionální reaktivitou a reakcí na výprodeje a akce,“ tvrdí doktor Colin Harper.

Podle něj jsou dotyční „citliví“ lidé většinou nalákáni v době propagace výrobku, ale jakmile akce na produkt skončí, klienti už výrobek nenakupují.

Může to být dáno i tím, že ženy nejvíce vzruší právě možnost výhodné koupě, mnohdy víc než výrobek samotný. Vzrušení z možné slevy tedy převáží další logicky zdůvodnitelné předpoklady pro koupi výrobku.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám