Článek
Tajemnice již loni v listopadu podepsala dohodu zabraňující šíření reklamy, která by "mohla být vykládána jako "diskriminační vůči osobám nebo skupinám osob kvůli jejich pohlaví nebo jejich skutečné či domnělé sexuální orientaci".
Pojetí ženy
Francouzům se nelíbí především obraz ženy jakožto sexuálního symbolu či ženy v roli domácí puťky, která se stará jen o teplo rodinného krbu a zdárný chod domácnosti.
Hlasujte v anketě pod článkem: |
Vadí vám sexistický podtext v reklamách? |
V poslední době napáchaly největší rozruch zejména dvě reklamy na spodní prádlo. V jedné z nich ho předváděly dívky u striptýzové tyče, reklama byla proto stažena.
Rovněž v metru se začínají projevovat náznaky nespokojenosti se sexistickou reklamou. Na podzim se reklamní plochy pařížského metra staly cílem mladíků, kteří různé plakáty a bilboardy na dámské prádlo pomalovali.