Článek
Odborníci z University of East London nyní potvrdili, že muži prostě svůj vůz podvědomě vnímají jako součást těla, který ovládají zcela samozřejmě a nepotřebují být ve střehu. Ženy však chápou vůz jinak, jako samostatný předmět, který je nutné mít stále pod kontrolou, aby se jim nevymkl z rukou - proto používají k držení volantu obě paže.
S tím souvisí i způsob, jak muži a ženy o svém autě hovoří. Zatímco muži o něm rádi mluví proto, že jim to dává možnost se citově vyjádřit, a mají pocit, jako by mluvili sami o sobě, ženy jsou přímější a tento pomocný prostředek k emotivním výlevům nepotřebují. Doktor Iain MacRury, který se podílel na této studii nazvané Tajný život aut aneb Co o nás odhalují, tvrdí, že zde je i důvod, proč ženy dávají svým autům jména častěji než muži.
Studie ukázala ještě jednu zajímavost: výrazně se u automobilů mění popularita barev. Zatímco dekádě černé, stříbrné, modré a šedé už definitivně odzvonilo, žhavým trendem jsou nyní veselé, jásavé odstíny, jako například neonově růžová.