Článek
Zastánkyně neoholeného podpaží tvrdí, že trend holení je uměle tvořen marketingem společností prodávajících holicí strojky, které vytvářejí povědomí o výhodách holení, aniž by byly opodstatněné.
Ochlupení podle nich může být stejně sexy jako přirozený zápach potu, jehož další výhodou je i to, že pomáhá při výběru toho pravého partnera.
Podpaží si lidé přitom holili již v dobách starověkého Řecka a Egypta. Tento trend se vrátil v roce 1915, kdy se začaly nosit velmi odvážné šaty bez rukávů a na ochlupení začalo být pohlíženo jako na něco nevzhledného.
V šedesátých letech minulého století se ženy opět začaly vracet k chloupkům, ale postupem času a s nárůstem porno průmyslu v osmdesátých letech se odstranění chloupků stalo opět trendem.
Během posledních sta let ale ženy samy zjistily, že holení podpaží má i další výhody - většina z nich se bez chloupků cítí mnohem komfortněji, i když protagonistky chloupků v podpaží tvrdí něco jiného.
Neoholené podpaží ale není jen záležitost slavných, podle posledního průzkumu zveřejněného na serveru Daily Life ho ve Spojených státech preferuje až 25 % mileniálů. Některé dívky si chloupky dokonce barví a zdobí třpytkami.
V každém případě mají mít ženy možnost volby a společnost by na ně měla nahlížet stejně, ať už s oholeným podpažím, či bez. Což byl i původní vzkaz žen, které před čtyřmi roky přišly s projektem Přírodní krása, který na danou problematiku upozorňoval.
Vzhled ženy jednoduše nemusí odpovídat zažitému ideálu krásy, který společnost očekává, přesto to neznamená, že žena není atraktivní.