Článek
Chanel: Ve znamení pastelů
Kreativní ředitelka značky Chanel Virginie Viardová vnesla v úterý do své jarní/letní haute couture show extra vzdušnost pomocí tenkých závojů a chomáčů tylu, které se vznášely po kobercové dráze.
Publikum sedělo v prstenu pod gigantickým tlačítkem - orazítkovaným logem Chanel. Přehlídku zahájila herečka Margaret Qualleyová celá v bílém. Měla na sobě typické tvídové sako značky zdobené lesklými knoflíky, čtvercovými kapsami a límcem s volánkem, v kombinaci s třpytivými bílými punčochami a minisukní. Z doplňků nechyběly černé sandály na podpatku a klasická černá mašlička do vlasů, kterou na sobě měly všechny modelky.
Přehlídka značky Louis Vuitton avizuje nový trend v pánské módě
Další modely byly rozmanité. Viardová si hrála zejména s klasickými looky. Nechyběly minišaty s průhlednou vlečkou nebo zkrácené tvídové sako s balonovými rukávy. Paleta pastelových barev a lesklé křišťálové ozdoby přinesly kolekci lehký nádech, kompenzovaný občasnými závoji černého tylu – dokonce i v podobě kalhot.
Video z přehlídky najdete na začátku článku.
Dior: Dokonalé siluety
Návrhářka Dioru Maria Grazia Chiuriová se tentokrát zaměřila na moaré tkaninu, kterou přenesla na svoji kolekci haute couture a použila ji například k výrobě kabátů s krátkými rukávy, trenčkotů s páskem a korzetových šatů.
Přehlídka nezačala, dokud se neusadila zpěvačka Rihanna. Jako poslední celebrita, která dorazila, na sobě měla dlouhou vypasovanou sukni a vysoké podpatky, svírala kabelku Lady Dior a měla na hlavě čepici.
Na molech nechyběly překrásné modely v jednoduchém nositelném duchu. Barevná paleta se navíc nesla v příjemných neutrálních barevných tónech. Nechyběla precizní krejčovina, která je pro Dior typická. Z látek byly nejčastěji využívány černý samet, hedvábí a satén.
Armani: Éterická ladnost
Milovníky romantických rozevlátých rób potěšila značka Armani. „Móda je pro Giorgia Armaniho nepochybně vážná věc, ale může také představovat hru… zejména s haute couture, prostorem, ve kterém se návrhář může oddávat nečekaným výbuchům kreativity,“ uvedl módní dům.
Devětaosmdesátiletý návrhář Giorgio Armani tentokrát vsadil na temné prostory pařížského paláce Palais de Tokyo.
Na mole převažovaly zejména společenské obleky jako halenky z průhledné krajky, plisované kalhoty a oslnivé večerní šaty, které se nesly ve znamení jemných pastelových tónů včetně aktuální barvy roku peach fizz. Nechyběl delikátní květinový vzor, oslnivé zdobení flitry i krystaly, které vytvářely neuvěřitelný třpyt.