Článek
Štíhlost už není tak atraktivní. Podle nového průzkumu trhu jsou reklamy, kde mají ženy skutečné proporce, co se prodeje týče daleko úspěšnější. Značka spodního prádla Adore Me sklidila velký úspěch díky své televizní reklamě, ve které prezentovala prádlo „plus size“. Podle výsledků prodeje měla několikanásobně větší úspěch a zaznamenala až čtyřnásobný nárůst prodeje než prádlo prezentované na štíhlých modelkách.
„V dnešní době jde o mentalitu lidí, že žena musí být super štíhlá,“ řekl CNN zakladatel značky Morgan Hermand-Waiche. „Chceme jen ukázat, že nabízíme spodní prádlo pro všechny.“
Značka Adore Me používá pro své prodeje marketingové strategie s názvem A/B testování, pomocí kterých zkoumá požadavky zákazníků a jejich preference a výsledky pak používá ke zvýšení prodeje.
Minulý rok proběhl pokus pomocí tří televizních reklam. V jedné účinkovaly samé blondýnky, druhá představovala pouze brunetky a v poslední bylo prádlo uvedeno na plnoštíhlé, plus size tmavovlasé modelce. Překvapivý závěr ukázal, že 30sekundová reklama s plus size modelkou vygenerovala čtyřikrát vyšší tržby než ostatní reklamy. Skvělou zprávou pro výrobce je také fakt, že taková reklama je stojí ve srovnání s ostatními pouze jednu desetinu nákladů.
Pomocí průzkumu se také zjistilo, že ženy preferují reklamy bez retuše.