Článek
Unikátní milánská přehlídka značky Emporio Armani proběhla dvacátého září. Pořadatelé si letos s produkcí opravdu vyhráli a umístili show do atypických prostorů letištního komplexu Linate.
Na přehlídkovém molu byla k vidění zejména sportovně-elegantní móda, která je pro značku typická. Celá kolekce čítala více než dvě stě modelů, velký prostor byl věnován zejména lehkým a transparentním materiálům, ze kterých byly ušity kalhoty a šaty.
„Přemýšlel jsem nad tím, co dnes mileniálové rádi nosí a došel jsem k názoru, že se rádi inspirují módou sedmdesátých a osmdesátých let. Snažil jsem se tak převzít věci z dob minulých a dát jim moderní punc. Proto je kolekce plná bund a kabátů ušitých z nylonu se sportovními prvky. Vše je ale více elegantní a méně streetstyle,” uvedl Giorgio Armani pro web WWD.
Co se týče barevné palety, kolekci dominovaly studené tóny šedé, modré a zelené. Nechyběly ale ani kontrastní odstíny v čele s elektricky modrou, neonově žlutou a růžovou barvou.
Kdo jsou mileniálové?
Označení mileniál se v obecné rovině používá pro lidi, kteří dosáhli dospělosti na přelomu tisíciletí (od slova milénium). Někdy se tito jedinci označují také jako Generace Y a jejími příslušníky jsou ti, kteří se narodili mezi lety 1978 a 1999, nebo dokonce až 2004.