Hlavní obsah

Nový úlet od Balenciagy: Kabelka, která připomíná pytel na odpadky

Demna Gvasalia, kreativní ředitel značky Balenciaga, uvedl na trh novou kabelku s názvem „Trash Pouch“. Inspirací pro návrh se stal klasický pytel na odpadky. Milovníky extravagance vyjde tento unikátní kousek na necelých 43 tisíc korun.

Foto: Profimedia.cz

Trash bag od značky Balenciaga

Článek

Značka Balenciaga je známá tím, že ráda šokuje a dráždí nejen své zákazníky, ale celý módní svět.

V minulosti značka uvedla pod vedením návrháře Demny Gvasalii například šaty, které tvořila lepicí páska s potiskem značky či tenisky „Paris Sneaker”, které měly oděrky na gumě, díry a celkově vypadaly jako po silném opotřebení.

Boty jako z popelnice. Balenciaga určuje nový trend

Móda a kosmetika

Nyní se Demna Gvasalia rozhodl opět rozdmýchat oheň a uvedl na trh kolekci kožených tašek, které jsou reprodukcí klasických pytlů na odpadky, jež znají lidé po celém světě.

„Nemohl jsem si nechat ujít příležitost vyrobit nejdražší pytel na odpadky na světě, protože kdo by nemiloval módní skandál?“ řekl při premiéře kolekce podzim/zima 2022 pro Highsnobiety.

Značkový pytel na odpadky si můžete pořídit v modré, černé, bílé a žluté barvě, přičemž tento módní kousek vyjde na 1790 dolarů, tedy v přepočtu téměř 43 000 Kč.

Ať už považujete návrháře Gvasaliu za génia, nebo jen mistra marketingu, jisté je, že díky jeho schopnostem šokovat umí získat značce pozornost, která je v dnešním světě sociálních médií mnohdy důležitější než samotný design.

Foto: Profimedia.cz

Nová kampaň značky Balenciaga

Související články

Výběr článků

Načítám