Článek
Jako inspirace sloužila současnému kreativnímu řediteli vlastní matka, která pochází z dvojčat. „Mým matkám, dvojčatům, které dokázaly pochopit život pouze prostřednictvím přítomnosti té druhé,“ uvedl věnování kreativní ředitel značky Alessandro Michele.
Samotný názvem přehlídky „Twinsburg“ pak odkazoval k městu v americkém Ohiu, kde se každoročně pořádá festival pro dvojčata, jenž je největším každoročním setkáním dvojčat na světě.
Podle The Guardian poslala společnost Gucci tajně modelingové skauty na tento festival, aby našli páry, které nakonec sezve na přehlídkové molo v Miláně.
Začátek přehlídky přitom začal standardně. Modelky a modelové kráčeli po mole bez přítomnosti svých dvojčat. Poté, co se všechny looky vystřídaly, se ale zvedla opona a na závěrečné defilé se přidala i dvojčata. Dvojice pak společně kráčely po mole ruku v ruce.
Novinky v pánské módě
Michele tak potvrdil, že je nejen vizionář, ale také dokáže svou show šokovat, a to i bez dramatických scén a výstředních modelů. „Poslat jednovaječná dvojčata v identických šatech vycházela z myšlenky, že móda vypadá u každého jedince jinak, i když dva jedinci vypadají stejně,“ uvedl v tiskové zprávě.
„Stejné oblečení vyzařuje různé kvality na zdánlivě identických tělech. Móda koneckonců žije na sériových multiplikacích, které nebrání tomu nejautentičtějšímu vyjádření každé možné individuality,“ dodal pro Harper’s Bazaar.
Na jednotlivé looky z přehlídky se můžete podívat v naší galerii.