Článek
Herchovitch se rozhodl reagovat na tvůrčí krizi, jež podle něj panuje mezi návrháři plavek. "V poslední době mě v tomto ohledu skutečně nic nezaujalo," tvrdil designér. "Kokrétně to, co bylo doposud k vidění tady v New Yorku, bylo vysloveně nudné."
Sám vyběhl z obvyklého mustru, který praví, že se plavky skládají z podprsenky a kalhotek, a své modelky oblékl do kreací, v nichž by na pláži rozhodně nikdo nepřehlédl. Na mole se tak objevily modely připomínající letní šaty, zdobené korzety i rafinované spodní prádlo.
"Vymyslet něco originálního na tak malém prostoru není lehké, plavky jsou něco jiného než šaty, s nimiž si můžete vyhrát," řekl Herchovitch. "Mezi výrobci plavek tak existuje silná konkurence a pokud chcete obstát, musíte sledovat trendy a nedělat jen klasické bikiny, protože ty už ženy nechtějí," tvrdí.
Designér značky Rosa Cha se tak nechal inspirovat spodním prádlem a použil prvky, jež zvýrazňují tvary ženského těla. Barevně si pak návrhář pohrál s variacemi žluté, zelené a černé barvy, vzory pak nejčastěji připomínaly brazilskou džungli či hadí motivy.
V publiku, jež přivítalo Herchovitchovu kolekci s nadšením, byla i zpěvačka Kelly Rowlandová. "Zbožňuju všechno, co jsem na přehlídce viděla. Zvlášť se mi líbila síťovina, neboť krásně sedí," řekla Rowlandová, jež se přiznala, že stejně jako mnoho žen nenávidí nakupování plavek.
"Úplně to nenávidím a víte proč? Myslím, že by měli vymyslet lepší osvětlení do zkoušecích kabinek. Buď jste nasvětlená zdola, nebo shora nebo vůbec. Světlo by ale mělo být všude dokola, aby nebyly vidět faldíky, dolíčky z celulitidy a podobně," smála se Rowlandová.