Článek
The Louise Listening Bra je světle růžová krajková podprsenka, která poskytuje technickou podporu i pohodlí pro ty ženy, které se zotavují po oboustranné mastektomii. Vepředu má zip, který usnadňuje oblékání, a pro stoprocentní komfort v sobě nemá žádné kostice. Je určena pro ženy jak bezprostředně po zákroku, tak i pro ty, které nosí protézy.
„Chtěli jsme přijít s něčím velmi ženským, krásným, což je v naprosté většině u těchto věcí spíše tabu. Je mnoho různých emocí i negativních věcí, které jsou s touto nemocí spojeny. A to jak psychických, tak i fyzických,“ říká návrhářka.
Dodává také, že za vytvořením podprsenky stála idea, že ačkoliv ženy, které podstupují jednu z nejtěžších fází svého života, mohou být na dně a zlomené, krásné spodní prádlo jim dá alespoň možnost a šanci, aby byly na něco hrdé a nemusely se za nošení podprsenky stydět.
„Ženy mohou být stále stejně smyslné, a i když o něco přijdou, stále jsou ženami. Vevnitř i navenek.“
Podpora slavné modelky
Podprsenka od slavné návrhářky vyjde zhruba na 3130 korun a bude k dostání od 1. října exkluzivně na stránkách stellamccartney.com. Všechny výnosy z prodeje půjdou nadaci Hello Beautiful Foundation, konkrétně na financování nového centra pro ženy s rakovinou prsu a jejich rodiny v Londýně.
Společně s Louise Listening Bra návrhářka uvádí od prvního října kampaň, jejíž tváří je slavná modelka Cara Delevigneová. Součástí jsou sety spodního prádla, z nichž část výtěžku půjde na středisko Lindy McCartneyové do Národní nadace bojující proti rakovině prsu v USA a Austrálii. Finance získané z prodeje pomohou poskytnout nejmodernější ošetření a nové technologie v případech onemocnění karcinomem prsu.
Návrhářka řekla pro telegraph.co.uk, že je nadšená, že právě mladá modelka kývla na tuto nabídku. „Cara představuje přesně tu generaci mladých žen, kterou se snažíme oslovit, a díky ní je tato kampaň ve středu pozornosti. Není to vůbec ostuda, naopak.“