Článek
Na opačné straně webkamery nestál nikdo jiný než návrhářova velká múza a jedna z největších hvězd současné modelingové scény, třiadvacetiletá modelka Bella Hadidová.
Nafocení kampaně probíhalo tak, že se Bella oblékla do kousků značky Jacquemus a slavný návrhář ji naváděl k pózám a následně zachytával snímky pomocí webkamery.
Výsledkem je výjimečná kampaň, která má navíc sociální přesah. Návrhář i modelka totiž vyzývají, aby lidé zůstali doma a omezili v době koronavirové pandemie svůj pohyb.
Nejkrásnější ženou světa je podle vědců modelka Bella Hadidová
Podobnou strategii zvolily i další značky. Například velkořetězec Zara rozeslal svým modelkám balíčky s oblečením a vyzval je k nafocení produktů v prostředí jejich domova.
Firma Zalando zase apeluje na to, aby lidé zůstali aktivní i v prostředí domova. Vyzvala proto své zaměstnance, aby se vyfotili při domácím cvičení a apelovali tak na to, aby lidé byli fit.