Článek
Značka Dolce patří k nejvýznamnějším hráčům na módním poli. Její kampaně inspirované Sicílií patří k těm nejpovedenějším, které spatřily světlo světa. Letošní přehlídka, která proběhla 25. února v rámci Milánského týdne módy, byla opět plná novinek a návrháři tak jen potvrdili, že se snaží držet krok s moderní dobou.
Show odstartovaly desítky létajících a světélkujících dronů, které na sobě měly zavěšené nejnovější modely kabelek, kterým se tak dostalo mnohonásobně větší pozornosti, než kdyby je držely v ruce modelky. Dále pak již následovala klasická přehlídka, ovšem s nepříliš klasickými modely.
Pokud jde o šaty, návrháři si opět hráli s myšlenkou hříšníků, svatých, věřících i nevěřících. K vidění tak byly krajkované šaty, topy s kněžskými kolárky, šaty a sukně z brokátu, extravagantní výšivky a rovněž velké množství kamenů a flitrů, které vesele zdobily všechny možné kousky oblečení.
Co se týče doplňků, i těm dominovala náboženská tematika, barva zlata a přehnaná zdobnost.