Článek
Nejnovější přehlídka značky Dolce & Gabbana, která zakončila sled online prezentací v rámci Milánského týdne módy, připomínala roztančené diskotéky 90. let. Celkem 135 excentrických modelů, které vznikly pod taktovkou kreativního dua Domenico Dolce a Stefano Gabbana, spojovaly výrazné siluety a barvy.
Nechyběly umělé kožešiny, mini šaty inspirované vesmírnou tematikou, doplňky v metalických odstínech nebo plastové kabátky připomínající lékařské pláště chránící před přítomností virů.
Victoria Beckhamová představila svou novou kolekci
Zábavnou show ozvláštňovala přítomnost dvou malých robotů, kteří byli vytvořeni týmem z Italského technologického institutu. Značka chtěla poukázat na úspěchy italských vědců v oblasti robotických technologií a umělé inteligence.
Dolce & Gabbana je italská módní značka, kterou založili roku 1985 módní návrháři Domenico Dolce a Stefano Gabbana. V roce 2018 návrháři čelili obvinění z rasismu. Řada čínských e-shopů stáhla ze svých webů zboží italského módního domu v reakci na sérii reklamních spotů této značky, kterou lidé na sociálních médiích označili za rasistickou. Od té doby se spousta celebrit od této značky distancovala.