Článek
Značka nabízí širokou škálu bot, oblečení i doplňků a má tvůrčí ateliéry v Paříži a Stockholmu. Podle svých slov klade důraz zejména na detail a také kvalitu za přijatelnou cenu.
„Dnes si ženy s láskou k módě vytvářejí svůj osobitý styl,“ stojí na stránkách & Other Stories. „Nosí věci, které jim sedí a vytvářejí jejich osobnost. Naše značka se soustředí na to, aby bylo možné si z produktů vytvořit jedinečný celek. Věříme, že boty, kabelky, doplňky i prádlo jsou k tomu klíčem stejně tak důležitým, jako ostatní kousky oblečení.“
Krása skutečných žen ve všech podobách
Značka se přizpůsobuje rozmanité ženské i mužské populaci, což ukazuje i nová kolekce. Běžně jsou lidé zvyklí vídat v kampaních modelky s dokonalými mírami, s bezchybnou pletí i s úsměvem, bez chloupků.
Nicméně poslední módní kampaň si vzala za cíl zpochybnit toto klišé a jako hlavní hvězdy kampaně uvést ženy oslavující krásu ve všech možných podobách.
V kampani jsou hlavními hvězdami tři úspěšné ženy a k vidění jsou i jejich nedokonalosti. Od zarostlého podpaží, přes mateřská znaménka až po jizvy a tetování. Fotografie vznikly pro kolekci For Women by Women na podzim a zimu 2015.
Mluvčí značky už dříve řekl, že doufá, že se tímto „vylíčí pestřejší pohled na tradiční pojetí krásy.“
V nové kolekci mimo jiné modelem stála švédská bloggerka a jogínka Helin Honungová, která předvedla tetování, ale i americká violoncellistka Kelsey Lu McJunkisová se zarostlým podpažím. Švédská textařka Ida Lagerfeltová předvedla mateřská znaménka i jizvu v podbřišku.
Ceny prádla z kolekce se pohybují od 915 Kč za podprsenku, až do téměř 2000 korun za body z hedvábí.