Článek
Pětadvacetiletá modelka Bella Hadidová by směle mohla být královnou letošního týdne módy v Paříži. Kromě toho, že nechyběla na žádné módní přehlídce známých návrhářů a značek, se stala také hvězdou unikátní performance značky Coperni.
Během přehlídky této značky se Hadidová, kterou vědci označili za ženu s nejdokonalejší tváří, vydala po mole oblečená pouze v kalhotkách tělové barvy. Následně se zastavila před trojicí techniků, kteří na ni začali stříkat speciální sprej, díky kterému jí vytvořili ojedinělé šaty.
Ty pak doupravila švadlena, která šaty ozvláštnila rozparkem a upravila ramínka.
Novou kolekci značky Gucci předvedlo 68 dvojčat
Sprej v plechovce byl speciální materiál fabrican, který „ztvrdne“ do podoby textilu. Fabrican se nachází v plechovce ve formě kapaliny, ale ve skutečnosti je vyroben z bavlny nebo ze syntetických vláken, která po nastříkání přilnou k tělu. Lze je však snadno odstranit a opětovně přeměnit na tekutý roztok.
Francouzská značka Coperni pojmenovaná po astronomovi Mikuláši Koperníkovi je známá svými odvážnými výtvory – v dubnu se stala virální jejich kabelka z ručně foukaného skla, kterou nosila například modelka Kylie Jennerová či zpěvačka Doja Cat.
Značku založilo v roce 2013 návrhářské duo Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant.