Článek
Úspěch jménem Gucci
Módní dům Gucci patřil donedávna mezi značky, které se prodávaly především jen kvůli jménu, ne designu. Možná si vzpomenete na fotbalisty, kteří nosili nevkusné taštičky s typickým monogramem a pásky s výraznou sponou. To se ale změnilo v roce 2015, kdy se stal kreativním ředitelem značky Alessandro Michel, který ji dostal zpátky na vrchol. Mimo jiné sice stojí za znovuobjevením trendu výrazných log, ta jsou ale tentokrát více módní a korespondují s novou vizí značky.
Dalším poznávacím znamením, za které opět může Alessandro, je někdy až přehnaná zdobnost. Oblečení, boty i kabelky mají proto často vyšívané různé druhy motivů, jsou zdobeny perlami, zlatými elementy atd.
Kromě klasických prošívaných kabelek na řetízku, které mají zezadu umístěné prošívané srdce a vpředu velké zlaté logo, můžete v kolekcích najít i ledvinky v podobném stylu, které slaví úspěch již druhou sezónu.
Piercing podle JW Andersona
Mladý návrhář Jonathan Anderson založil svou značku již před deseti lety. Poslední roky slaví úspěch zejména díky unikátním kabelkám, které disponují dvěma kulatými dírami, ve kterých je propletený kroužek, jenž vypadá jako piercing.
Tyto kabelky se okamžitě staly trendem pro svůj jednoduchý design a nevšední detail. Obrácenou stranou mince ale je, že se právě tyto kabelky začaly velmi kopírovat, a proto je často najdeme zejména v masových řetězcích typu Zara či Mango.
Znovuobjevená Prada
Značka Prada má za sebou bohatou historii a je zárukou luxusu i kvality. Zatímco oblečení od Prady je často velmi bujaré a extravagantní, co se týče doplňků, a zejména pak kabelek, ty zůstávají zpodobněním čisté elegance. Dominují jim geometrické linie, pevné tvary a minimum zdobení. Kabelka od Prady je tak zárukou nadčasovosti a stylu, který zkrátka sluší všem bez ohledu na věk.
Raketová střela Off-White
Designér, DJ a zakladatel značky Off-White Virgil Abloh stoupá raketovým tempem mezi nejuznávanější návrháře na světě a spolupracovat s ním chce snad každý. Jeho modely i doplňky jsou spíše trendovou záležitostí, a proto je ocení zejména ženy, které módě rozumějí a rády sledují novinky na módním poli. Pokud ale hledáte kabelku, kterou ráda provětráte i za dvacet let, tak se spíše poohlédněte v buticích slavných evropských módních domů, jako jsou Chanel, Fendi, Mulberry či zmíněná Prada.
Může se vám hodit na službě Zboží.cz: