Článek
Logománie v módě označuje fenomén, kdy jsou loga a značkové symboly zřetelně zobrazeny na oděvech, doplňcích a obuvi. Tento trend zdůrazňuje značku, ať už prostřednictvím velkých, nápadných log, nebo opakujícího se designu, který tvoří vzor.
Největší slávu zažila loga v 80. a 90. letech. Právě tehdy se zrodila móda určená na fyzickou aktivitu a zejména fitness. Výrobci sportovního oblečení rádi využívali potenciál zisku nových klientů díky výraznému logu.

Kabát, C&A, 1700 Kč. Svetr, H&M, 4499 Kč. Kalhoty, C&A, 633 Kč. Prsten, Tous, 2869 Kč. Náušnice, Tous, 2869 Kč. Obuv, Högl, 5799 Kč
K trendu logománie v 80. letech přispěl i vzrůstající konzumní způsob života a ekonomický boom ve Spojených státech amerických. Právě tehdy vznikl pojem generace yuppie, označení pro mladé Američany zaměřené na kariéru a luxus. V té době bylo v módě zdůrazňovat majetek, který měl odrážet vysoké sociální postavení. Právě tento trend se projevil i v odívání. Nejjednodušší bylo demonstrovat svébytné pojetí luxusu prostřednictvím módy, kde je jasně viditelné logo známé značky.
Návrhář Jan Černý představuje novou značku i kolekci


Přehlídka značky Gucci
Letos se nosí zejména vzorované logované kousky. Vybírat můžete mezi teplákovými soupravami, svetry, ale i kabáty. Skvěle vypadají výrazné kabelky s logy, které nejlépe vyniknou v kombinaci s jednoduchým elegantním outfitem. Stejnou službu udělají i vzorované lodičky nebo třeba sluneční brýle. Elegantní zimní kabát zase můžete ozvláštnit stylovou šálou s propletenými logy vaší oblíbené módní značky.

Šála, Loewe, 12 000 Kč. Lodičky, Versace, 18 300 Kč. Kabelka uprostřed, Guess (prodává Zalando), 3899 Kč. Brýle, Burberry, 5550 Kč. Kabelka napravo, Gucci, 28 799 Kč.
Sexy kolekce značky Dolce & Gabbana odhaluje trendy pro příští rok

Může se vám hodit na Zboží.cz: Dámské sukně, Dámské svetry, Dámské oblečení