Hlavní obsah

Kovová podprsenka jako symbol emancipace japonských žen

V Tokiu představili nejnovější model podprsenky od světoznámé značky Triumph, která vyniká netradičními kovovými košíčky. Tento model má sloužit jako symbol podpory postavení japonských žen ve společnosti nejen v samotném Japonsku, ale i ve světě.

Toto video už bohužel nemůžeme přehrávat z důvodu vypršení internetové licence

BEZ KOMENTÁŘE: V Japonsku představili kovovou podprsenkuVideo: Reuters

Článek

Podprsenku, kterou tvoří dva kovové košíčky vyrobené z cínu, navrhla žena zabývající se kovořemeslnictvím Juko Hagiwara. Součástí podprsenky jsou dva kovové ornamenty umístěné na látkovém podkladu a spojující cínové košíčky. Ornamenty byly ručně vyrobeny kovářkou Juki Okamoto.

Základní myšlenkou společnosti Triumph je oslava emancipace a postavení japonských žen. Podle "The Global Gender Gap Report 2012" sice Japonsko obsadilo 101. příčku mezi 135 zeměmi v oblasti rovnosti pohlaví. Nicméně úroveň emancipace japonských žen se stále rapidně zlepšuje.

„V posledních letech jsme zaznamenali patrný pokrok v začleňování japonských žen do japonské společnosti a vzrůstající úspěch na světové scéně například v oblasti sportu a umění. Proto vznikla tato podprsenka jako podpora žen v jejich emancipaci,“ říká Jošiko Masuda z marketingové divize firmy Triumph.

Jako příklad rostoucího úspěchu je, že si Japonky přivezly domů čtyři z celkově sedmi zlatých medailí, které Japonsko získalo na letošních Letních olympijských hrách v Londýně. Tím dokázaly, že země je na vzestupu i v oblastech, ve kterých dříve příliš nevynikala.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám