Článek
Fenomén, který přeskakuje generaci. I tak by se dala nazvat touha moderních žen vypadat co nejlépe, mít dokonalou pleť a postavu, a pokud možno vůbec nestárnout. Kde se ale tato "posedlost" vzala? Kdy přesně nastala doba, v níž ženy touží i v padesáti vypadat jako jejich dvacetileté konkurentky?
Hlavním spouštěčem, který může podle některých odborníků být za zrodem tohoto fenoménu, je plastická chirurgie. Bez ní se totiž můžeme snažit sebevíc, ale čas prostě nezastavíme. Plastiky nabízejí řadu možností, jak sem tam něco vylepšit, zmenšit nebo naopak zvětšit. A řekněme si na rovinu, které ženě by neimponovalo, kdyby přitahovala muže stejně nebo i více než o dvacet let mladší konkurentky.
U slavných matek je prostě v dnešní době nepředstavitelné, aby jen tak odešly do ústraní a nechaly dcerám veškerou slávu. Spíše je podle některých odborníků na módu svým způsobem využívají, aby tak zviditelnily samy sebe. Každá matka chce jistě pro své děti to nejlepší, ale pokud je na výslunní již dlouho, může slavnější a úspěšnější dcera s lehkostí převzít její místo.
Příkladem může být například zpěvačka Madonna, která jako by ve svých 52 letech nestárla. Kromě zpěvu je Madonna v poslední době známá také jako úspěšná návrhářka. A jako obchodní partnerku si vybrala právě svoji třináctiletou dceru Lourdes. Módní kolekce bude určena mladým slečnám a dívkám ve věku od 13 do 24 let.
Zlí jazykové tvrdí, že je to ale jen kvůli tomu, aby Madonna, která je již dlouhá léta sama módní ikonou, lovila mezi mladší generací nové fanoušky.
Nechme ale zlé jazyky stranou. Je jistě k dobru, když o sebe žena pečuje a vypadá i ve vyšším věku stále krásně. Nic se ale nesmí přehánět. I ženy ve středních letech mají své kouzlo, a nemusí k tomu bezpodmínečně vypadat jako ve dvaceti. Navíc, touha vyrovnat se v kráse a dokonalosti mladším konkurentkám nemusí dopadnout vždycky podle očekávání.