Článek
Kaliforňanka je jednou ze šesti vítězů, kteří se objeví v rámci nové kampaně značky MACnificent Me. Cílem je ukázat, že ačkoliv jde o celosvětově známou firmu, jejíž tváří bývají slavné krásky, dovolit si její produkty může kdokoliv. A nemusí mít zrovna postavu či tvář sexbomby.
Vítězství zahrnovalo natočení reklamního spotu v New Yorku, který cílí na všechny věkové skupiny bez rozdílu barvy pleti, věku, hmotnosti a dokonce i pohlaví. Ve videu, kde účinkuje mladá Luzmaria, se kromě prostřihů ze samotného focení její proměny promítají i scény z příprav.
Ta druhá
„Jednou se mi stalo na večírku, že jsme se fotili. Pak mi ale řekli, ať tu fotku udělám já,“ říká dívka v úvodu videa a rozpláče se. „Bolí to. Protože někteří lidé si myslí, že když máte nadváhu, nemáte city.“
Také říká, že celá tato kampaň a především vítězství v ní jí naprosto změnilo život. „Až moje děti budou mít děti, budu jim říkat, že jsem dělala modelku,“ směje se Luzmaria Vargasová. „Já nepotřebuji krásné tělo, záleží na tom, co mám uvnitř sebe.“
Po proměně říká značně vyrovnanější brunetka do kamery, že se cítí skvěle a že doufá, že se v jejím příběhu najde spousta podobných žen a dívek. „Krása je to, co máme uvnitř sebe i zvenku. Není to o velikosti, nebo barvě. To co máte uvnitř, se počítá,“ zní závěrečné motto dívky.