Článek
Omamná červená
Na červené barvě je něco nekonečně lákavého. Tento odstín symbolizuje vášeň, lásku, dobrodružství a energii. Hodí se proto na speciální příležitosti, kdy chcete doopravdy zazářit.
Červená se stala ústředním bodem přehlídek značek Max Mara, Valentino či Isabel Marant. Na všech přehlídkách byl kladen důraz na jednoduchý styling. Tato barva je totiž sama o sobě natolik výrazná, že se snese jen s minimem doplňků.
Zkrácená délka
Zatímco v minulých letech návrháři upřednostňovali spíše sukně a šaty v midi délkách, letos na jaře se bude zkracovat. Modelky oděné do minisukní a mini šatů poslalo na molo velké množství značek včetně Louise Vuittona, Isabel Marant či Chanelu.
Proto pokud se pyšníte výstavníma nohama, nestyďte se sáhnout i po opravdové minisukni. Stačí jen, když ji doplníte plochými botami bez podpatků.
Nejoblíbenější módní značka? Ve 47 zemích světa je to Louis Vuitton
Béžové tóny
Různé obdoby béžové jsou dnes již považovány za módní stálici, která z mol jen tak nezmizí. Letos se budou nosit zejména odstíny takřka nerozeznatelné od vaší barvy kůže.
Kromě klasických baloňáků byla béžová k vidění i na společenských šatech či na trendy zkrácených kostýmcích od značky Hermès.
Sexy průstřihy
Čekáte, že pod tíhou pandemie se budou módní trendy uchylovat spíše k jednoduchému a funkčnímu typu oblečení? Opak je pravda. Ženy se chtějí cítit sexy v každé situaci, a proto se letos budou nosit sexy průstřihy, které odhalí větší množství kůže.
Do módy se také vrací přiznané spodní prádlo. K vidění bylo například u značek Givenchy či Versace. Troufnete si?