Článek
Ani batikovaná tepláková souprava, ani pohodlné pantofle na doma. Nejpopulárnějším druhem oblečení letošního léta se staly krásné, byť nepraktické tylové midi šaty v růžové barvě s volánky a třpytivými jahodami.
K vidění byly snad na všech sociálních sítích od Instagramu přes Facebook až po TikTok. A vysloužily si dokonce svůj hashtag pod názvem #StrawberryDress, pod kterým najdete přes jedenáct tisíc příspěvků.
Maxišaty, ideální kousek do parného počasí
„Myslím, že lidé vnímají moje šaty jako únik z běžného života,“ říká designérka Lirika Matoshiová pro New York Post, která střídavě žije v New Yorku a Kosovou, kde se nachází i hlavní zázemí pro její značku.
Zobrazit příspěvek na InstagramuThe Strawberry Dress🍓 Swipe to watch the working process 🍓
Příspěvek sdílený Lirika Matoshi (@lirika.matoshi), Kvě 17, 2020 v 12:32 PDT
Zobrazit příspěvek na InstagramuLove @tessholliday wearing The Strawberry Dress at Grammy Awards 💕🍓💕🍓
Příspěvek sdílený Lirika Matoshi (@lirika.matoshi), Led 27, 2020 v 12:30 PST
Samotný návrh šatů vznikl jako reakce na zamítnutou přihlášku na newyorskou školu Fashion Institute of Technology v roce 2016. A jedná se skutečně o sladkou pomstu, jelikož zájem o šaty je opravdu veliký – během deseti dnů letošního srpna se ve srovnání s červencem poptávka zvýšila o 738 %. A to i přesto, že šaty stojí 490 dolarů, tedy v přepočtu necelých 11 tisíc korun.
Minulý rok se těšily stejné popularitě černobílé puntíkované šaty ze španělského řetězce Zara za necelých 1500 korun. Značka poté uvedla na trh i jinak barevné varianty.
Zobrazit příspěvek na InstagramuJust the classic ‘how many of you turned up to work in the same dress?’ to start your hump day @moo
Příspěvek sdílený Hot 4 The Spot (@hot4thespot), Čec 23, 2019 v 11:30 PDT
Může se vám hodit na Seznamu: