Článek
Veletrh spodního prádla ve Francii potvrdil, že nejoblíbenějším spodním prádlem jsou upnuté boxerky, které zdaleka předčí volné boxerky, slipy a tanga.
Často nakupují ženy
Tyto závěry potvrdil i největší francouzský výrobce spodního prádla značky DIM s tvrzením, že poslední rok těsné skvěle padnoucí boxerky tvořily více než padesát procent z prodaného sortimentu. Nejoblíbenější je pak toto spodní prádlo u mužů ve věku mezi patnácti a čtyřiadvaceti roky, mezi nimi tento typ prádla volí 80 procent. U Francouzů starších pětašedesáti let je to ale stále celá čtvrtina.
Tyto závěry potvrdil i největší francouzský výrobce spodního prádla značky DIM s tvrzením, že poslední rok těsné skvěle padnoucí boxerky tvořily více než padesát procent z prodaného sortimentu. Nejoblíbenější je pak toto spodní prádlo u mužů ve věku mezi patnácti a čtyřiadvaceti roky, mezi nimi tento typ prádla volí 80 procent. U Francouzů starších pětašedesáti let je to ale stále celá čtvrtina.
Odborníci na módu pánského spodního prádla tvrdí, že dost možná nestojí za tímto faktem jen vkus pánů, ale mnohdy i jejich dámských protějšků, které je tak zřejmě chtějí vídat. Tři čtvrtiny francouzských mužů totiž potvrzují, že si spodní prádlo nekupují samy, ale spoléhají na své ženské protějšky.