Článek
Módní blogy jsou dnes do jisté míry přežitkem. Většinu lidí už nebaví číst příspěvky a raději vyhledávají rychlý způsob informací ve formě fotografií na Instagramu či Facebooku. Chiara Ferragniová se ale tomuto proměnlivému online světu snadno přizpůsobuje a platí za jednu z nejúspěšnějších módních blogerek na světě.
Vše začalo v roce 2009, kdy si založila svůj blog The Blond Salad (Blonďatý salát), který vtipně odkazoval na její blonďatou hřívu. Rozhodla se přispívat každý den fotkami a články, které byly plné outfitů, inspirací, nákupů, tipů a rad, jak se oblékat. Svou pracovitostí a jistě i atraktivním vzhledem se rychle dostala do povědomí čtenářů a rychle se stala populární.
Blog se postupně stal její prací na plný úvazek a brzo kolem sebe musela vytvořit i malý tým, který jí pomáhal s focením, spoluprací se značkami atd. Dnes je Chiara tvrdou byznysmenkou, která je významným hráčem v oblasti fashion marketingu a její firma čítá několik desítek zaměstnanců.
Spolupracuje s luxusními módními domy, jako je Louis Vuitton, Dior či Versace a jen na Instagramu ji sleduje přes 13 miliónů lidí. Největším úspěchem je ale její vlastní značka Chiara Ferragni, pod kterou tvoří zejména boty a další doplňky, kterým nechybí nápad ani vtip.
Co se týče jejího soukromého života, ani ten není nudný. Má dvě sestry, přičemž starší je zubařka, mladší se po jejím vzoru rovněž věnuje módě. Její bývalý dlouholetý přítel Riccardo Pozzoli, který stál u zrodu blogu, je dnes společníkem ve vedení její firmy a pomáhá jí s celkovým chodem.
Chiara se také stala terčem bulvárních zpráv, a to zejména kvůli jejímu nynějšímu vztahu se známým italským raperem Fedezem, se kterým se minulý rok zasnoubila a před třemi měsíci se jim narodil syn Leone Lucia.