Článek
Dějištěm velké módní události byla zinscenovaná odletová hala v Grand Palais. Nechyběly ani přepážky, pohyblivé pásy na kufry, také zaměstnanci letiště i fiktivní cestovatelé, které v aule Chanel Airlines představovaly převážně modelky, ale i několik pánských modelů.
Celá scéna byla neustále v pohybu, a tak se bylo doopravdy na co dívat.
Inspirace futurismem
K vidění byly i zajímavé doplňky. Většinu modelek zdobily futuristické brýle s modrými skly. Ty, které tento doplněk neměly, měly ale make-upem vytvořenou jakousi náhradu. Ta spočívala ve světle modrých stínech vymalovaných do tvaru ležaté osmičky okolo očí.
Inspirace futurismem byla i letos velmi znatelná. Tvídové kostýmky, které jsou pro značku téměř poznávacím znamením, byly na improvizovaném mole opakujícím se prvkem.
Nicméně Lagerfeld se nebál opřít do barev, k vidění byly nejen neonové odstíny, ale i nejrůznější aplikace s flitry a mašlemi.
Nemohla samozřejmě chybět ani Lagerfeldova múza Cara Delevigneová. Ta výjimečně nepředváděla, pouze se po mole se slavným návrhářem prošla a pozdravila diváky.
Ponožky v sandálech
Letošním nepřehlédnutelným kouskem byla volba obuvi. Modelky ani letos neobuly podpatky. Buďto je zdobily průhledné sandály na platformě, anebo robustní sandále.
Některým modelkám se přitom módní mág nebál do sandálů obléci i bílé ponožky. Může to znamenat návrat většinou ryze českého módního prohřešku, kterému už nepočitatelně stylistů dalo „never more”? Uvidíme jej brzo i u zahraničních celebrit? Nechme se překvapit, kolik milovníků módy si tento nadiktovaný trend příští sezónu zamiluje.