Článek
Virtuální události, přehlídce pro jaro/léto 2020, předcházel on-line casting, kterého se zúčastnilo více než tisíc žen z celého světa.
Vybráno bylo nakonec dvě stě modelek z USA, Velké Británie, Francie, Německa, Nizozemska, Dánska, Itálie, Argentiny, Kanady, Havaje, Austrálie, Mexika, Irska a Hongkongu, kterým bylo zasláno spodní prádlo.
Ženy pak měly za úkol poslat video z prostředí domova, na kterém pózovaly ve spodním prádle zmíněné značky.
Společnost šla naproti stále vzrůstajícímu trendu uplatňování modelek každého věku a všech velikostí.
Podmínkou tedy nebyly klasické míry 90-60-90, ale naopak všechny typy těl a věk od 18 do 50 let. Dvouminutový spot tak vytvořily známé osobnosti, ženy s postižením, studentky i samotné pracovnice z firmy.