Hlavní obsah

Nová kolekce Dolce & Gabbana vznikla pod taktovkou Kim Kardashianové

Aktualizováno

Jednačtyřicetiletá podnikatelka a hvězda reality show Kim Kardashianová debutovala s kolekcí „Ciao, Kim“, kterou navrhla společně s italským módním domem Dolce & Gabbana. Přehlídka, jež se konala v rámci Milánského týdne módy, vzbudila mnoho pozornosti nejen na sociálních sítích.

Foto: Profimedia.cz

Kim Kardashianová s návrháři značky Dolce & Gabbana

Článek

Přehlídka začala za zvuků cvakání a blikání fotoaparátů a volání: „Milujeme tě, Kim!“. Poté se na velké obrazovce začala promítat scéna s Kim Kardashianovou, která v luxusní róbě a stylingu ve stylu starého Hollywoodu pojídala italské delikatesy.

Mezitím začaly po mole chodit modelky v outfitech, které vznikly v kolaboraci s hvězdou reality show Držte krok s Kardashians (Keeping Up with the Kardashians) a italským módním domem Dolce & Gabbana, jejž založili návrháři a bývalí partneři Domenico Dolce a Stefano Gabbana.

Kolekce zahrnovala zejména oblečení v barvách černé, bílé a stříbrné. Nechyběly modely zdobené sexy krajkou, transparentními materiály a leopardím potiskem.

Spojení se značkou naznačovala Kardashianová již v minulosti prostřednictvím Instagramu. Po přehlídce se konala intimní večeře, kde nechyběla rodina Kardashianové i známí influenceři.

Foto: Profimedia.cz

Kim Kardashianová v modelu značky Dolce & Gabbana

Promyšlené spojení

Značka Dolce & Gabbana se v minulosti potýkala s vysokými ztrátami. Kromě nařknutí z rasistických reklam čelil obvinění i samotný zakladatel značky Stefano Gabbana, který měl vulgárně urážet své kritiky.

Nyní se značka pokouší napravit svoji reputaci, a právě rodina Kardashianových má pomoci.

Značka například v letošním roce sponzorovala velkolepou svatbu televizní osobnosti Kourtney Kardashianové a amerického hudebníka Travise Barkera, jež proběhla v červnu v italském městě Portofino.

Jak se značka Dolce & Gabbana snaží vrátit do hry

Móda a kosmetika

Módní dům oblékl nejen novomanžele, ale také svatebčany. Fotky ze svatby s příslušným označením pak byly k vidění doslova všude.

Společná kolekce s Kim Kardashianovou pro období jaro/léto 2023 je tak dalším logickým krokem, kterým se značka snaží zviditelnit a znovu zavděčit fanouškům. Podnikatelku totiž jen na Instagramu sleduje přes 330 milionů lidí.

Související články

Ohlédnutí za týdnem módy v Londýně

Září je ve světě považováno za měsíc módy. Po New Yorku převzal pomyslné žezlo Londýn, kde se od 16. do 20. 9. odehrál tamější týden módy. V rámci něj...

Výběr článků

Načítám