Článek
„Při přípravě našeho charitativního projektu For you, jenž měl pomáhat ženám získat osvětu o rakovině prsu a ženských pohlavních orgánů, jsme hledali vhodnou cestu, jak na toto citlivé téma upozornit veřejnost, aniž bychom chtěli někoho strašit nebo vydírat děsivými statistikami. Naopak, chtěli jsme zvolit nějaký pozitivní způsob, jak dialog na téma rakoviny prsu otevřít.
A tak jsme se rozhodli na problematiku rakoviny prsu upozornit prostřednictvím smyšlené teorie o mužském kojení. Cílem bylo získat co největší pozornost veřejnosti a tu následně převést na skutečné téma, o které nám jde, tedy prevence a léčba rakoviny prsu,“ vysvětluje Eva Takáčová, manažerka marketingové komunikace společnosti ING Životní pojišťovna a dodává:
„Jestliže tento rozruch pomůže zvýšit povědomí o prevenci rakoviny prsu, pak měla tato kampaň určitě smysl. Denně je totiž rakovina diagnostikována 16 ženám v České republice, a přitom tento počet by mohl být díky správné prevenci a pravidelným samovyšetřením mnohem nižší. Mimoto stoupá i počet mužů, kteří každý rok onemocní rakovinou prsu, byť velká část mužské populace vůbec netuší, že i jich se tato nemoc týká,” dodává Takáčová.
Informace o mužském kojení lze tedy považovat za naprostý nesmysl a muži tak mohou zůstat v naprostém klidu. Žádná žena od nich nic takového již nebude chtít.