Článek
"Ze třetí řady startovního roštu nešlo dělat zázraky. Kolize brzy po startu se mi naštěstí vyhnula. Jezdil jsem dlouho čtvrtý, potom se mi podařilo předstihnout oba renaulty a už to vypadalo na druhé místo v cíli za suverénním Montoyou. Říkal jsem si, že těch osm bodů se bude hodit a vtom ucítil, že jedu po prázdné gumě. Bylo to k vzteku. Zanadával jsem si a dovedete si asi představit, jaká slova se mi honila hlavou...
...Jediné, co se v takové situaci dá dělat, je ale zůstat klidný a rozvážný. Hned jsem se proto díval do zrcátka, zda není poškozené ještě něco a modlil se, abych i s defektem dojel do boxů a ještě se udržel na bodované pozici. Prostě i takové věci závodění ve formuli 1 přináší...
....Po Hockenheimu se musíme bát williamsů více než kohokoli jiného. Mají vynikající auto a při GP Německa na ně nikdo nestačil. Bylo by velkým zjednodušením našich současných starostí říci, že Ferrari na bridgestonech zaostává za Williamsem, který obouvá pneumatiky Michelin...
...Teď nejsem zrovna velkým optimistou, v Maďarsku bude asi znovu horko a mohou zase nastat potíže s rychlejšími vozy konkurence. Určitě nejsme bez šance na soupeře vyzrát, závěr mistrovství v zámoří by nám mohl sedět. Stále jsem první, šampionát vedu o šest bodů před Montoyou a o devět před Räikkönenem. Poslední čtyři závody slibují hodně napínavou bitvu, v níž se budeme hrozně moc snažit uspět. Vidina šestého titulu i obhájení prvenství Ferrari mezi značkami je obrovsky lákavá."