Článek
"Startovat v Monaku až z páté pozice roštu a skončit třetí, to je přijatelné umístění. Musím otevřeně přiznat, že výsledek sobotní kvalifikace nás připravil o lepší umístění v závodě. Možná jsem mohl skončit ještě lépe, pokud bych se nezdržel za Trullim a neztratil hodně na špičku. V Monaku se obecně těžko předjíždí, navíc naše strategie spočívala v tom, že pojedeme delší první část závodu, což znamenalo mít už od startu víc paliva než soupeři. A to byl také důvod, proč jsem Itala s renaultem dlouho nedokázal předjet...
...Bohužel v některých částech závodu jsem nebyl schopen jet tak rychle, jak bych si přál, nešlo úplně využít potenciálu vozu. Stíhací jízda koncem závodu byla velice zábavná, až do mávnutí šachovnicovým praporem jsem jel naplno, neboť jsem viděl, že Montoya i Räikkönen přede mnou jsou tak blízko sebe, že by mohli udělat nějakou chybu...
...Nestalo se tak, přesto si cením pódia v jejich společnosti, konkurence je v letošním roce opravdu velice silná. Monacká Grand prix dále naznačila, že čtyři nejlepší týmy v Poháru konstruktérů však dosáhly stejné úrovně konkurenceschopnosti a spolehlivosti, z těsné ztráty čtyř bodů na Räikkönena neztrácím nervy. V následujících dnech naši inženýři zapracují na vývoji nového modelu F2003-GA, abychom už příště v Montrealu zase mířili za prvenstvím...
...Četl jsem v Gazetta dello Sport, že Ferrari uvažuje o tom, že by v roce 2005 angažovalo Kolumbijce Montoyu, pokud bych prý po vypršení smlouvy příští rok ukončil aktivní kariéru, ale já o takové věci zatím vůbec nepřemýšlím. Spíš mě pobavil titulek tohoto italského deníku, že nám Montoya i bez řidičského průkazu dával v monackých ulicích lekce z řízení. Psali, že o něj přišel právě ve Francii, když mu na dálnici v Nice naměřili rychlost 204 km/h. Má ale štěstí, že v seriálu MS klasické řidičské oprávnění nepotřebuje."