Článek
Výrobce přišel se sloganem „Nejen limonáda – multináda“, který má evokovat, že nové produkty jsou lepší než jen pouhá limonáda a přinášejí mnohem víc chuti.
CoolCola a Fancy. Ruská firma uvedla na trh napodobeniny známých nápojů
Jenže reakce zákazníků tomu úplně neodpovídají. Velká část z nich je spíše negativního rázu. „Když jsme tak velká země, proč neuděláme něco lepšího, než má Západ?“ ozývá se z diskuzních fór. „Kdo to potřebuje? Jsou i lepší nápoje,“ přidal se další diskutující v textu o limonádách na Twitteru serveru Gazeta.ru.
Objevily se ale i celkem odvážné komentáře: „Jsme země padělků...“, případně: „Zase jsme něco ukradli?“ Stěžují si také, že nápoje jsou málo sladké a málo perlivé. V porovnání s Coca-Colou či Fantou jsou však mnohem levnější. Ve slevě se 1,5litrová lahev prodává za stejnou sumu jako půl litru Coca-Coly, tedy asi 90 rublů (33 korun).
Rusko odhalilo, co znamenají písmena Z a V. Nic
Další lidé si z výrobků spíše dělají legraci. Očekávají, že přijde další vlna napodobenin s písmenem „Z“, které se stalo symbolem ruské agrese. Místo Sony „Zony“, pak taky „ZamZung, ZnikerZ a MarZ“, smějí se lidé.
Většina diskutujících se přiklání k tomu, aby Rusko vyrábělo své vlastní nápoje, nejen napodobeniny jiných. Zároveň by byli radši, „kdyby se obnovily nápoje vyráběné v SSSR“.